Proces ubiegania się o rezydencję – obciążenie i konsekwencje
Powracającym pytaniem, przed którym stoi edukacja medyczna, jest wartość czwartego roku szkoły medycznej. Niektórzy obserwatorzy wzywali do całkowitego zniesienia tego ostatniego roku studiów1. Inni, szczególnie dyrektorzy programów rezydencyjnych, wyrazili obawy, że studenci medycyny nie są odpowiednio wyszkoleni do podjęcia rezydencji.2 Spośród uczniów czwarty rok jest postrzegany jako przełom krytyczny. czas na wyjaśnienie wyboru specjalistycznego i przygotowanie do pobytu Stowarzyszenie Amerykańskich Kolegów Medycznych (AAMC) opisało niedawno Podstawowe Zadania Wiodące dla Wznowienia Rezysansu w celu opracowania standardowego zestawu celów edukacyjnych, które uczniowie powinni osiągnąć przed ukończeniem szkoły medycznej. Cele te mają na celu określenie minimalnych oczekiwanych kompetencji. Niestety, nie odnoszą się one do pożądanych umiejętności specjalistycznych, więc nie osiągają kamieni milowych, których wymagają programy stażystów przyjeżdżających. Ponadto skoncentrowanie się na tych nieopłacalnych działaniach nie odnosi się do innych potencjalnie ważnych możliwości edukacyjnych, takich jak badanie nieklinicznych ścieżek kariery (edukacji lub kariery naukowej) i wzmacnianie lub budowanie na wiedzy i umiejętnościach zdobytych w ciągu podstawowych lat szkoleniowych, aby zapewnić, że początkujący lekarze są dobrze zaokrągleni.
Jeśli czwarty rok jest potencjalnie zbędny, dlaczego nie jest wykorzystywany w celu zaspokojenia potrzeb i pragnień studentów medycyny, rezydentów i programów pobytowych. Z pewnością rok to wystarczający czas, aby zrealizować te cele programowe. Niestety, zaspokojenie tych potrzeb jest trudniejsze, niż można się było spodziewać, przynajmniej częściowo dlatego, że proces przygotowywania się i ubiegania się o programy pobytowe stał się nadmiernie uciążliwy.
Z ponad 40 000 kandydatów na 30 222 stanowisk, 4 proces aplikacyjny do Krajowego Programu Reagowania na Stałych Mieszkańców (NRMP) był bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej. Większość studentów korzysta z pierwszych kilku miesięcy czwartego roku szkoły medycznej, aby potwierdzić swój specjalistyczny wybór i zakończyć pracę, która uczyni ich bardziej konkurencyjnymi w wybranej przez nich dziedzinie. Ta praca może obejmować przystąpienie do egzaminu z wiedzy praktycznej do egzaminu Klinicznej Rady Naczelnej (NBME) w celu poprawienia słabego wyniku egzaminu stopnia, ukończenia badań, wykonania podinżynierii lub planowej rotacji w wybranej specjalizacji oraz udziału w wyjeździe lub Obracanie przesłuchań . Zmiana daty wydania oceny lekarskiej studenta, zwanej również listem dziekana, od listopada do października, dodatkowo skróciła czas przeznaczony na przygotowanie wniosków o pobyt stały.
Ostatnie badania wykazały, że 56% studentów ukończyło co najmniej konwersację na przesłuchanie, a wśród tych uczniów średnia liczba ukończonych egzaminów wynosi 1,8. Odsetek studentów kończących rotację poza domem różnił się znacznie w zależności od obszaru specjalności, z uczniami ubiegającymi się o rezydencje. w dziedzinie chirurgii i medycyny ratunkowej jest bardziej prawdopodobne, aby je ukończyć. Ogólnie rzecz biorąc, uczniowie wierzyli, że głównym celem przeprowadzenia rotacji gdzie indziej niż ich macierzysta instytucja było uzyskanie wywiadu i zwiększenie prawdopodobieństwa dopasowania w programie jednej wizyty; większość (66%) nie zgadzała się jednak z lokalizacją ich rotacji.
Wobec tych potrzeb trudne lub niemożliwe jest zapewnienie wymaganego lub dodatkowego programu nauczania, który może rozszerzyć ogólne, a może nawet specjalistyczne, umiejętności studentów medycyny przed procesem aplikacyjnym.
Oprócz przygotowania do aplikacji, w samym procesie przesłuchania poświęca się dużo czasu i wysiłku
[przypisy: kino sokolnia słupca, bolec istotne informacje, freddie grey ]