Uncategorized

Proces ubiegania się o rezydencję – obciążenie i konsekwencje ad

To samo badanie wykazało, że studenci stosują średnio 36 programów i przeprowadzają rozmowę kwalifikacyjną na poziomie około 12,5 programów, dlatego też otrzymują dużą liczbę zgłoszeń na stosunkowo niewielką liczbę automatów do gry – i muszą albo poświęcić dużo czasu na uważne przeanalizowanie swojej puli kandydatów, albo złożenie wniosku zbyt uproszczone sposoby oceny kandydatów, takie jak nadmierna zależność od wyników egzaminu NBME lub ocen z poszczególnych kursów. Nie jest zaskakujące, że proces ten może wydawać się przypadkowy, a uczniowie są zwykle informowani, że muszą mieć do 3 miesięcy otwarte, aby mogli przeprowadzać wywiady, czasami z niewielkim wyprzedzeniem, kiedy automaty są dostępne. Ten proces przygotowania do ubiegania się o staż i ubiegania się o pozwolenie na pobyt trwa czwarty rok dla większości studentów do końca stycznia. Idy marcowe przynoszą wtedy dzień meczu. Niestety, ponad połowa studentów uważa, że szkoła medyczna powinna zakończyć się, gdy wyniki meczów są znane.5 Dlaczego tak uważają, jest niejasna, ale w naszej instytucji w latach 2014-2015 tylko 40% uczniów wzięło udział w dowolnym elemencie do wyboru podczas sezonu wywiadów, oraz mniej niż 50% uczniów wzięło jeden po dniu meczu. Ten efekt seniorów przyczynia się do wyzwania, jakim jest stworzenie znaczącego programu nauczania w czwartym roku, który zarówno zwiększa ogólną wiedzę i umiejętności uczniów, jak i skutecznie przygotowuje ich do wybranej specjalności.
Jeśli mamy nadzieję zmaksymalizować potencjał czwartego roku lub rozważyć jego wyeliminowanie, ważne jest, aby uznać te obciążenia za rzeczywiste i wprowadzić istotne zmiany w systemie, który zaprojektowaliśmy. Możemy rozpocząć ten proces od czwartego roku jako część kontinuum edukacyjnego, który zaczyna się od szkoły medycznej lub przed nią, i rozciąga się poprzez szkolenie w miejscu zamieszkania i poza nim. Możemy wtedy zidentyfikować konkretne etapy rozwoju, nie tylko dla wszystkich studentów, niezależnie od specjalizacji, ale także dla specyficznych ścieżek. Te kamienie milowe można wybrać, aby zaspokoić potrzeby, które stażyści będą mieli w pierwszym dniu w wybranej przez nich specjalności.
Należy również wziąć pod uwagę rozwój kamieni milowych w ramach powiązanych ścieżek kariery, takich jak badania i edukacja, dla studentów zainteresowanych karierą naukową. Szkoły medyczne, programy rezydencyjne i ich jednostki akredytujące mogą współpracować, aby określić kamienie milowe, które wszyscy mogą zdobyć, i rozwijać doświadczenia edukacyjne, które zapewniają, że uczniowie są nie tylko dobrze zaokrąglonymi uczniami przez całe życie, posiadającymi co najmniej minimalne podstawowe kompetencje, ale są również dobrze przygotowani bycie stażystami w wybranej przez nich specjalności oraz, jeśli chcą, rozwijanie zainteresowań akademickich.
Ale te kamienie milowe będą miały znaczenie tylko wtedy, gdy będzie większa przejrzystość w procesie ubiegania się o staż – zarówno ze strony szkół medycznych, jak i programów pobytowych. Jeśli szkoły medyczne określiły osiągnięcia uczniów w tych kamieniach milowych w sposób jasny i dokładny, wszystkie zgłaszały je w sposób jednolity, a programy pobytowe jasno wyrażały realistyczne oczekiwania wejścia i określały charakterystykę mieszkańców, którzy mogą odnieść sukces w swoich programach, może być daleko mniej niepotrzebnych aplikacji i wywiadów, a obciążenie związane z tym procesem byłoby mniejsze zarówno dla wnioskodawców, jak i programów.
Ponadto programy pobytowe mogą zmniejszyć zależność od rotacji przesłuchań
[więcej w: kino sokolnia słupca, rozyglitazon, elektrostymulacja krtani ]

Zobacz też: # elektrostymulacja krtani, # Salon kosmetyczny Bydgoszcz, # usuwanie oznakowania poziomego,